KRONIKI PRZYGODY to nowa gra planszowa, która korzysta ze zdobyczy technicznych ostatnich lat i wprowadza do gry nasze smartfony.
WYPRAWA PO KSIĘŻYCOWE KAMIENIE to zdecydowanie bardziej opowieść niż gra - dzieciaki podejmują decyzję - gdzie idą, z kim rozmawiają (poprzez skanowanie kodów QR na kartach i planszy) - ale... są to bardzo iluzoryczne decyzje - gra prowadzi młodych adeptów magii za rękę, a samo zakończenie rozgrywki/zabawy musi być pozytywne - tak naprawdę nie ma możliwości przegrać.
Czy to przeszkadza dzieciakom w zabawie? Zdecydowanie nie - ostatnich tygodniach w naszym domu była to "planszówka", po którą najchętniej sięgali nasi synowie :) Bawili się świetnie, dorośli muszą uzbroić się w cierpliwość i z zaangażowaniem pełnić bardziej rolę narratora niż gracza, szczególnie jeśli dzieciaki nie radzą sobie jeszcze dobrze z czytaniem (bo tego jest sporo jak na 7-latka - od tego wieku rekomendowana jest gra).
WYPRAWA PO KSIĘŻYCOWE KAMIENIE może też być dobrym tytułem, dla młodych czytelników, lubiących opowieści i czytanie książek, i świetnym sposobem wprowadzenia dzieci w świat gier planszowych.
Do wspólnej rodzinnej zabawy polecamy, starszym rekomendujemy KRONIKI ZBRODNI od tego samego wydawcy, oparte na tej samej mechanice, ale z wprowadzonym chociażby licznikiem dnia, co powoduje, że każdy wybór musi być bardziej przemyślany, a te chybione mają jakieś konsekwencje :)
Polecamy KRONIKI PRZYGODY i zakup ze sporym rabatem w sklepie ALEPLANSZÓWKI :)
KRONIKI PRZYGODY - WYPRAWA PO KSIĘŻYCOWE KAMIENIE
Gra kooperacyjna dla 1-4 graczy.
Wiek: 7+
Wydawnictwo: Lucky Games
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz